...

Va ett tag sen jag skrev här som många andra har jag inte haft tid för det och heller inte något speciellt att skriva. Denna veckar har varit som alla andra har pluggat en del och bara varit i skolan. Hade min andra körlektion i onsdags det gick riktigt bra och jag lär mig allt väldigt fort så detta ska inte vara något problem. Känns verkligen skönt att det går så bra också. Var med skolan på studiebesök på Södertörns högskolan det var faktist ganska intressant. Får se om det blir där jag pluggar senare lr om det blir någon annan stans. Har inte riktigt bestämt vad jag vill plugga men är inne på krimenologi och konflikthantering. Men ska jobba ett tag först så har ett tag på mig att bestäma mig.

Nu ska jag fortsätta kolla på melodifestivalen.
Ha en trevlig kväll.

Till er som undrar så nej jag har inte en ny kille. Det jag gör och inte gör med mitt liv är upp till mig men om ni absolut ska kommentera så kan ni ju skriva vilka ni är istället för att vara anonym och inte våga stå för vem ni är. Jag vet vem jag är och vad jag gör så ni behöver inte berätta de för mig och heller inget som inte stämmer. Skönt er själva så sköter jag mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0