Onsdag

Ligger hemma med migrän inte alls kul fårstår inte varför jag ska få de hela tiden. Morsan har fått för sig att jag ska testa ett nässpray för migrän men de var helt värdelöst så det blev tabletter iaf så nu är jag helt slut men kan ändå inte sova ritkigt irriterande. Så just nu försöker jag plugga så jag slipper göra det ikväll är alltid skönt att bli klar så man slipper känna sig så pressad. Även om det är fler uppgifter som borde vara inlämnade som jag inte ens börjat på.

Igår fick jag besök av grannen vi kollade på film och snacka lite det var trevligt. Kul att träffa dig igen efter 3 år hihi.

Idag blir det en lugn hemma kväll kanske en promenad det kan vara skönt med frisk luft efter en hel dag i sängen.

Hoppas ni mår bättre än jag
Puss & Kram / Kakisss


GRATTIS ERIC PÅ 18 ÅRSDAGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0