Torsdag

Idag försökte jag gå till skolan gick upp och duschade käkade frukost och gjorde mig i ordning men när jag skulle gå till bussen spydde jag och kände mig helt konstig i hela kroppen och allt snurrade så det blev att ligga i sägen hela dagen idag me. Fick en locktång av mamma idag äntligen har jag en egen så nu ska min syssling få tillbaka sin så slipper jag känna mig dum att den ligger här hemma. Jag har kört lite bil idag också det gick bra och morsan vart imponerad det känns bra.

Varför har vissa så svårt för att vara ärliga säg bara som det är från början det gör allt så mycket lättare.

Nej nu ska jag kolla på Annapolis med syrran.
Puss & Kram / Kakisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0