Måndag

Nu sitter jag i skolan första dagen efter lovet känns tråkigt men ändå skönt. Känns bra att komma tillbaka till vardagen. Det blev en tidigt morgon för Pär skulle åka iväg så jag passa på att åka till skolan och plugga vilket inte går så bra vet inte vad det är har aldrig haft svårt för att skriva men nu är det stopp får ta hjälp av mamma ikväll det brukar hjälpa.

Dagen igår gick åt att ligga hemma i soffan för att sen ta tåget till Uppsala för att träffa pär han lagade mat och jag bakade muffins fast pär hjälpte till. Hade iaf de trevligt igår fast allt inte gick så bra. Längtar tills vi ses igen. 

Nu ska jag försöka plugg lite och sen blir det lunch skriver senare.
Hoppas ni får en bra dag / Kakisss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0