Måndag

Då vet det en ny vecka med ny energi och jag är sjukt glad.

Sitter i skolan med Tony och ska plugga men får se hur det går med det känner mig inte alls taggad för de.  Har väldiga problem med att fokusera på skolan just nu vet inte vad som hänt med mig har alltid varit duktig i skolan men nu har det vänt och det är tvärt om ligger efter som fan.. Så det blir att skärpa sig dom sista månaderna. Idag ska jag iaf till Stuvsta efter skolan men inte bara för att ha kul jag ska även plugga men det ska nog gå bra hoppas jag.

Nu ska jag ringa körskolan och ta tag i skolarbetet vi hörs....
Ha en underbar dag
Puss & Kram / Kakisss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

2009-03-26 @ 11:06:09
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0