Måndag

Då var det måndag igen och man sitter i skolan men har bara en lektion idag så började 14.40 och slutar 15.00 känns helt värdelöst men vad ska man göra det är skönt med sovmorgon iaf. Hann städa rummet i morse också helt otroligt känner mig jätte duktig. Efter skolan blir det hem och plugga och sen kommer Pär. Det var ett tag sen vi träffades så det ska bli jätte kul

Längtar verkligen tills skolan är över så man slipper den här pressen och även dom valen man måste ta. Vet inte alls vad jag vill längre får panik eftersom man ska söka jobb snart. Blir det väktare lr inte? Det återstår att se.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du redan skaffat ny kille? vad slampigt

2009-03-14 @ 00:57:08
Postat av: Marre

va har du me kakans liv att göra?

2009-03-15 @ 12:39:09
URL: http://lillasyster89.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jag tycker inte att du ska lägga dig i ur huvudtaget. Eftersom du är anonym så gissar jag att du inte har någonting med den saken att göra.

2009-03-18 @ 20:51:55
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0