Liten uppdatering

Det är nog dags att skriva lite här. Har inte haft någon lust att skriva inte heller har jag något roligt att berätta nu.

Va ute på krogen i fredags det var ett tag sen man va ute så det var faktist riktigt kul. Träffade en gammal kompis och hans kusin från Borås. Vi drog till en krog vid odenplan med deras vänner och spelade biljard. Det är något jag ska göra igen för det var sjukt kul. Susanne från min gammla klass var också med. Va inte igår man träffa henne heller så det var också riktigt kul.

I Söndags var vi hos brorsan och firade Melvin som fyller 1 år i morgon.. Tiden går verkligen fort känns som om det bara var några månader sen han föddes riktigt stor har han blivit också. Han är verkligen världens charmigaste <3

Något  annat skoj har det nog inte hänt denna tid som varit inget som är värt att skriva om iaf.

Åker med syrran till farmor och Gunno på påsklovet ska blir skönt att komma bort lite åka snowboard och bara ta det lugnt fast det blir nog att plugga lite också om det finns tid över.

Just nu ligger jag i sängen och är sjuk... Hade tänkt att kolla på en film och sen sova måste upp till skolan i morgon eftersom vi har nationella prov i svenska b. Ska hålla tal om hur föräldrars beteende kan påverka barn. Hoppas att det går bra hatar verkligen att prata inför andra. Så ge mig en lyckospark....

Hoppas ni har det bra
Puss & Kram / Kakisss


Kommentarer
Postat av: Farbror

vet att du fixar det idag =) kramiz

2009-03-31 @ 09:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0