Tisdag

Sitter i skolan och försöker börja på svenska uppgiften jag fick igår som ska vara inne på Torsdag. Men det ska nog gå att fixa.

Jobbade igår djurgården spelade mot linköping det var en riktig rolig match det gick ju bra för djurgården som vann med 5-1 de är precis vad dom behöver. Jag, Tess och Tobbe hade lika roligt som vanligt. Det tråkiga är att Tess ska sluta. Känns rikigt jobbigt trivs verkligen i din närvaro och vi har verkligen sjukt kul och det känns som om vi blivit som syskon. Kommer sakna dig sjukt mycket på jobbet även om jag fortfarande kan träffa dig. Hoppas att allt ska lösa sig. Älskar dig gumman det ska vara vi föralltid <3

Sluter hyfsat tidigt idag eftersom några lärarare är sjuka ska bli skönt måste verkligen börja sova kroppen orkar inte med allt. Men i första hand ska jag plugga och umgås med älskling eftersom han kommer idag. Skönt med någon som man kan få lite kärlek av..

Men nu ska jag återgå till pluggandet.
Ha en bra dag.
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0