....

Då var denna helg över skönt de men ändå inte. Vet inte vart jag ska börja men får väl ta och börja med begravningen. I fredags klockan 13.00 ägde den rum i Tulling kyrka. Det var den mest konstiga begravning jag har varit på ingen grät inte ens jag kunde göra de känns helt sjuk eftersom det gjorde så ont att begrava ens farfar borde få en iaf att fälla någon tår men inte de nej.  Det var en sån konstig stämning så det gick bara inte. Så tragiskt att det inte finns någon som bryr sig hur kan man vara så falsk tycker att det är så jävla synd och blir sjukt iriterad.

Fredagkvällen slutade på krogen med  några vänner de var både roligt och tråkigt men skönt att tänka på något annat.

I lördags vaknade jag upp var ganska bakis haha men de förtjänade jag åkte hem vid 2 lr nått la mig i sängen käkade och kollade på Mamma Mia för säkert 20:de gången. Haha tycker den är sjukt bra. Sen kom älskling och det blev att åka iväg på någon fest med hans polare var inte alls tagad men vad gör man inte för kärleken. Det var inte den roligaste kvällen men höl mig iaf nykter. Kom hem vid 5 på morgonen och sov till 13 dagen efter,

Söndagen gick åt att städa hela huset och sen ligga i sängen och kolla på film hela dagen. Skönt att bara ta de lugnt har inte sovit någe vidare dom senaste nätterna så är ganska slut men skönt att komma iväg till skolan iaf. Ikväll blir de att jobba ska bli så enormt skönt att träffa folket där. Er kan man iaf kalla riktiga vänner =)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0