Upp och ner

Allt är bara så upp och ner just nu vet knappt vad jag känner längre. Ibland har jag bara lust att spy på alla och stänga in mig och bara vara för mig själv. Skolan tar livet av en det är så sjukt mycket nu så det går inte ens att få ihop allt. Det jag satsar på är VU1 provet som är nästa vecka och jag måste verkligen kalara det men tror att det ska gå bra det mesta kan man ju eftersom lärarna har pressat in de i huvudet på oss under minst 2 års tid.

Ska snart iväg och kolla på en lägenhet med älskling idag ska bli lite spännande. Skulle ha gått på bio efter visningen men nu ska han tydligen hjälpa sin kusins kompis att flytta. Blir så trött på personer som säger en sak och gör en annan när ska det någonsin bli som man tänkt sig. Det är inte första gången de här händer och jag blir alltid lika besviken och ledsen så nu orkar jag inte ens bry mig. Men det är så fel det ska inte behöva kännas så här.

En uppdatering kommer senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0