Torsdag

idag var det en riktigt kort dag i skolan hade bara en lektion riktigt skönt var det eftersom jag är så sjukt trött jut nu. I morgon är det fredag och jag har varit i skolan alla dagar denna vecka känner mig riktigt duktig. Har bestämt att jag ska bättra mig och vara såhär duktig varje vecka.

Just nu gör jag inte ett skit ligger i sängen och har älskling bredvid mig men han ligger och sover jag funderar på att sova en liten stund jag också innan det är dags att käka.

Ha en fortsatt trevlig kväll för de hade jag tänkt att jag skulle ha.
Puss & Kram

p.s Jag älskar min  Storesyster Tess massa kärlek till dig gumman du och jag för alltid. Älskar så klart alla mina andra vänner också tack för att ni finns och lysser upp mina dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0