Lördag

Då har man jobbat en match till Djurgården vann med 2-1 mot Brynäs riktigt skönt  kollade inte så mycket på matchen eftersom jag mest gick runt hade så ont i knät att det blev jobbigt att stå still. Men hade roligt iaf tack för en trevlig dag.

Sitter nu hemma i soffan med morsan och farsan och kollar på King kong har faktist aldrig sätt den och hitills är den riktigt bra. Skönt att ha en hemma kväll med päronen var länge en man hade de. Är riktigt trött och sliten också det gör saken ännu bättre.

I morgon kommer älskling hem från Idre ska bli skönt att träffa honom igen. Men eftersom vi ses så ofta var det lite skönt att vara utan honom även om jag saknar honom enormt mycket men som sagt det är bara bra att längta jag förstår verkligen vad älskling betyder för mig och hur ont det skulle göra om han lämna min sida vilket jag hoppas att han aldrig gör. Men nu ser jag fram emot att träffa älskling och ha honom hos mig. Älskar dig enormt mycket hjärtat all kärlek till dig <3<3<3


Kommentarer
Postat av: A8

Vi tackar dig för en trevlig dag och hoppas det blir fler =)

2009-01-25 @ 19:16:54
Postat av: A8

Vi tackar dig för en trevlig dag hooas det blir fler =)

2009-01-25 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0