En vanlig dag.

Gick till skolan idag som alla andra dagar men hade verkligen ingen lust var så sjuk trött även fast jag fick sova någon timme extra. Det var väl inte den roligaste dagen idag men som tur är har jag Tony som får mina dagar att rulla på med glädje.

Sov på tåget hem tur att Tony väckte mig annars hade jag nog hamnat i Södertälje. När jag kom hem städade jag rummet men det tog väldigt lång tid men som sagt jag var väldigt trött. Efter maten pluggade jag lite matte med morsan men frågan är om jag lärde mig något eftersom det är väldigt svårt att konsentrera sig just nu.

Sen vart det lite träning fast jag är så trött men nu ligger jag i sängen och väntar på att älskling ska ringa. Han åkte till Idre idag med jobbet och ska vara borta över helgen så det blir en helg att umgås med vännern. Ska bli både kul och skönt men kommer sakna min lilla knasboll <3

Nu ska jag sova så jag orkar upp till skolan i morgon men först blir de att ringa körskolan..

God natt sov gott Pussisar Kakiss

Kommentarer
Postat av: A8

Kul då får man träffa dig igen det var ett tag sen du jobbade =P

2009-01-23 @ 09:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0