En seg söndag.

vet inte riktigt om jag har något intressant att berätta idag. Är riktigt trött och sliten ligger i sängen med huvudvärk och halsont ska ta och kolla på en film men måste egentligen plugga men det får bli senare.

Jag kan iaf berätta att jag har godkänt i matte så snart blir det att skriva VU1 provet ska verkligen plugga stenhårt så jag klarar det blir väldigt mycket svårare nu eftersom utbildningen var för ca 1 år sen men det ska nog gå bra. Vecka 8 är det dags för VU2:an det ska bli riktigt skoj och efter det blir det skyddsvakt men det dröjer ett tag till men lite skoj finns det att se fram emot och speciellt studenten det ska bli så skönt längtar verkligen.

Nu ska jag leta reda på någon bra film och lägga mig i sängen och ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag förstår att du längtar till Studenten! Jag vill också! :) haha. Men tyvärr så får man ju vänta i några år.



Puss&Kram

2009-01-25 @ 17:58:44
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0