2 år

1/1-07

  

2 år tillsammans

Det är svårt att förstå att tiden går så fort känns som om det var igår vi träffades första gången. Är så glad att du finns i mitt liv kan göra vad som helst för dig mitt hjärta. Trodde aldrig att jag skulle ha en sån tur att du skulle bli min men jag hade fel. Nu har det gått 2 år och du är fortfarande kvar vid min sida vilket jag är väldigt lycklig över.
Jag kommer aldrig att släppa taget och låta dig gå Jag älskar dig mer än något annat och de kommer jag alltid att göra. Utan dig lever jag inte.

Du är mitt liv och mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Tony

Imorgon kommer jag hem igen (:

Ska ju till skolan på Onsdag.. Så då ses vi igen! <3

2009-01-05 @ 19:08:20
URL: http://tonymikael.blogg.se/
Postat av: rebecca

Så roligt att ni varit tillsammans så länge :), ni passar verkligen ihop!

2009-01-07 @ 18:35:56
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0