Onsdag

Det har väl inte hänta så mycket idag förutom att jag och pär var ute och gick de va väldigt skönt kul att se en annan dela av Uppsala de är mycket större än vad jag trodde man lär sig alltid något nytt. Efter promenaden vart det en dusch och sen tog vi bussen till stationen så sa vi hejdå och jag hoppa på tåget hem. så nu är jag hemma igen men det var skönt att komma bort fast det bara var en dag önskar att det hade varit fler men det kommer väl fler tillfällen hoppas jag. Blev en sväng med mamma i centrum och sedan hamnade jag i sängen framför datan. Tanken var att jag skulle plugga men det har inte gått någe vidare ska väl börja med det nu och sen blir de att dra ut och springa ska bli skönt måste se till att börja träna igen.

Det var lika mysigt att träffa dig den här gången också, du är verkligen som en drog man blir beroende av dig och kan inte få nog av dig vill bara ha mer och mer. De är lite läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0