Kakisss

Lägenheten var riktigt fin och den ligger verkligen bra till men jobbigt att dom inte är färdig byggda och det är inte inflyttning förns i september. Men vet ju inte om vi får den men man kan alltid hoppas.

Efter visningen åkte jag hem till Nicki och fikade var riktigt mysigt. Var verkligen kul att få se hur hon bor och eftersom vi inte ses så ofta var det ännu roligare att träffa henne. Sabrina var också där så åkte med henne och hennes mamma in till stan efter vi hade varit hos Nicki. Vi gick runt och kollade på åhlens och sen vart de att åka hem med ett stopp på Willys för att köpa hårfärg. Åkte hem till Sabrina och käka mat och sen färgade hon håret ska bli kul att se hur det blir när det är klart. Gick och la mig för att läsa lite men somnade var så trött håller på att bli sjuk  igen så de har inte blivit så mycket sömn med min hosta.

Idag har det bara varit en skön och slapp dag med trevligt sällskap och nu ska jag nog lägga mig och kolla på en film lr läsa lite. I morgon blir det skola och sen bio på kvällen med Tony det ska bli kul.

Puss & Kram / Kakisss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0