Tordag

Redan Tordag och snart är lovet slut. Idag blev det en tidig morgon igen eftersom jag skulle till vårdcentralen och ta prover. Fick sitta där och vänta 1 timme innan de va min tur lite segt för jag höl på att somna. När jag kom hem käkade jag frukost och sen sov jag i soffan en stund. Nu har jag precis gjort mig i ordning och ska snart åka till heron med morsan och se i taket lyser stjärnorna. Har tydligen läst den boken men de är inget jag mins hihi. Efter bion måste jag städa rummet och sen får jag se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: A8

Hoppas du får det trevligt men vi som jobbar kommer sakna dig otroligt mycket...kramizar

2009-02-26 @ 13:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0