Tankar & känslor

Sitter och försöker plugga har fått ganska mycket gjort så är snart klar med svenska uppgifterna men tyvärr så är det hur mycket som helst kvar iaf. Men det ska nog gå bra ska försöka lägga ner min energi på pluggandet.

Svårt att koncentrera mig på de jag ska när jag har tankarna på ett annat håll kan verkligen inte sluta tänka på dig. Det är som gjort att du ska finnas i mina tankar dygnet runt. Det är både posetivt och negativt. Vill inte att allt ska vara så förvirrande det gör bara allt så mycket jobbigare. Hoppas att allt hamnar på rätt plats snart..

I morgon blir det en dag i skolan fast det är lov men jag och Malin måste bli klara med vårat projektarbete så de är lika bra att få det gjort. Det känns alltid skönt efteråt. Efter skolan bär det av till Uppsala det ska blir riktigt skoj längtar faktist riktigt mycket. Hoppas de blir lika mysigt som förra gången. 

Då var det dags att koncentrera sig på skolarbeten igen...

PUSS & KRAM / KAKISSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0