Sjuuuuuuuuuuuuukkkk

Sjuk igen och de va ju inte ovanligt. Så jävla trött på det nu!!!

Har iaf pratat med min läkare idag och ska dit på Tisdag så får se vad hon säger hoppas det kan ge något resultat. Försökte få tag på min mentor men inte fick jag de så typiskt alltid när man behöver dom så är dom upptagna eller så är det något annat. Som igår när jag för typ första gången skulle prata med skolsyster så va hon på möte undra varför det alltid är så.

Var på förhandsvisning med Tony igår kommer inte ihåg vad filmen heter men den var hyfsat bra lite lång tråkig bara men det var värt att se den och trevligt var de. Tack för en trevlig kväll det måste vi göra om.

Idag har jag inte gjort så mycket sovit för de mesta men ockå kollat på pelle svanslös. Har även börjt skriva på rapporten till projektarbetet men ska fortsätta plugga lite senare men då blir det till VU1 provet.

Ha en fortsatt trevlig kväll Puss & Kram / Kakisss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0