Måndag

Dagen började väl inte så bra gick upp vid 8 och var helt död gjorde mig i ordning och sedan gick jag till bussen tog sedan tåget och möte Tony men tåget gick bara till älvsjö eftersom det var en kontaktledning som hadr blivit nerdragen i Årstaberg så vi fick ta bussen till gullmarsplan och sedan tunnelbanan till centralen och tunelbana där ifrån till kista. Vi missade lunchen men hade ingen lång mentorstid så jag och Tony passade på att käka då. Har fått biljtterna till studentskivan som är den 22 Maj ska bli kul att se hur lyckat det blir.

Hem från skolan var det fortfarande strul med tågen men dom gick iaf fast bara 2 gånger i timmen så vi fick vänta ett tag i centralen. Tony var väl ganska trött lr vad man ska kalla det så skämde ut oss ganska bra =) men kul var det iaf.

När jag kom hem städade jag hela huset och sedan åkte jag och Marre för att träffa Kristofer och hans bror Henke. Vi drog till gymmet och tränade. Lr ja det var bara jag och Kristofer som tränade. Känns skönt att komma igång igen så ska åka dit igen på Onsdag och träna det ska blir kul. Var väldigt trevligt sällskap iaf.

Men nu är det dags att sova så jag är pigg tills i morgon då det är den längsta dagen i skolan. 
 
GOD NATT SOV GOTT PUSS & KRAM / KAKISSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0