Kakisss

Sitter i skolan och har elkunskap allt det roliga är över i den kursen så nu är det bara att börja skriva på energiprojektet. Har inte riktigt bestämt mig vad jag sak skriva om och just nu fungerar det tyvärr inte att tänka för mig speciellt inte när det handlar om skolarbete. I morgon är det dags för VU1 provet och jag hoppas på att klara det känns som om jag är riktigt säker och de är skönt.

Ikväll blir det att jobba har inte precis någon lust med det vill häldre ligga hemma i sängen och kolla på film å villa upp min arm som gör ont som fan.. Tess ska komma förbi jobbet idag det ska bli kul var så länge sen vi sågs och inget slår att träffa storesyster <3

Har börjat träna igen med Marre och Kristofer det är känns väldigt skönt och roligt. Synd bara att det är så långt att åka men det är de värt iaf just nu =)

Dags att plugga ha det bra
Puss & Kram / Kakisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0