Helgen

Denna helg har varit riktigt spännande det har hänt mycket.

I fredags var jag ledig så passade på att sova ut men de fungerade inte så bra. Fixade mig och sen kom Farbror tobbe och hämta mig vi åkte till andra Tobbes jobb och tvätta bilen sen åkte vi till Farbror tobbes jobb där dom städade bilarna. Efter de sa jag och Farbror tobbe hej då till Tobbe och åkte sedan hem för att käka tog de lugnt ett tag och sen drog vi in till KGB för att jobba. För alla er som inte vet vad KGB är så är det en Krog.. Det var hyfsat lugnt lite bråk men de hör till. När vi jobbat klart åkte vi och käkade och sen var det dags att åka hem och sova.

Lördagen gick åt att åka till Gävle kolla hockey och åka hem igen. Men hade verkligen trevligt hoppas att vi kan göra om det igen.. Tack till er som gjorde min dag till en superdag =)

Så var det Söndag.. Idag har jag varit med mamma och handlat en skena till gardinerna mamma och pappa ska ha i sovrummet. Vi köpte även gardiner till mig äntligen.. Jag köpte även en hårfön eftersom jag har delat med morsan tidigare och de är lite jobbigt speciellt när man ska åka bort så nu har jag en egen ritkigt skönt. När vi kom hem la jag mig i sängen och kolla på film och snart ska jag käka. Det blir nog en sväng ut med syrran i snön och sedan plugga har glömt bort hur mycket jag har att göra men ska se till att bli klar med allt under lovet..

Hoppas ni haft en trevlig helg 
PUSS & KRAM / KAKISSS

Kommentarer
Postat av: A8

Tack själv för en kanon helg

2009-02-23 @ 14:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0