Fredag

Idag har det inte hänt så mycket börja med att Tony ringde och väckte mig jag hade glömt att ställa alarm så det blev en snabb dusch och sedan packa alla grejer för att bege mig till Husby där vi skulle åka skridskor vi hade en så kallad idrottsdag. Vi åkte inte så länge men kul var det iaf. Efter skridskoåkningen gick vi in i en mataffär och handlade lite att äta och sedan åkte vi till Kista där Tony skulle käka på donken. Efter han hade käkat gick jag vidare till skolan för att göra VU1 provet. Jag tror att det gick bra är nästan helt säker men ändå inte får veta resultatet på Måndag det ska bli riktigt intressant. Efter provet åkte jag hem möte Tony på tåget så fick trevligt sällskap. När jag kom hem skulle jag ha städat började plocka lite i rummet men sen kom det massa annat ivägen så ska städa mitt rum och hela huset på Söndag istället.

Nu sitter hemma med färg i håret och hoppas på att resultatet ska bli bra. Har inte ritkigt något att göra ikväll skulle egentligen ha gått på bio med Marre, Kristofer och Henke men killarna har varit på kryssning och båda somna så de får bli en annan gång. Skönt att vara hemma och ta de lugnt också ska jobba i morgon det blir premiär för mig på fotbollen. Det är bara en träningsmatch men skönt att köra lite lugnt i början.

Efter jobbet bär det av till Uppsala det ska bli både skönt och roligt att komma bort från Sthlm även om det inte är så långt. Men det är alltid nice med lite omväxling.

Snart är det dags att skölja ur färgen och sedan blir det nog en film.
Hoppas ni får en trevligt helg!
PUSS & KRAM / KAKISSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0