...

Igår hade jag min första körlektion på körskolan de va ritkigt kul och det gick jätte bra fick massa beröm så nu är det bara att köra på så har man körkort snart. Va även hos syrran igår jag och mamma var barnvakt åt Joar de va kul som alltid han har blivit så stor man hänger inte riktigt med. Efter besöket hos syrran åkte jag in till stan där tobbe hämta mig sedan tog vi en sväng hem till honom och fixade lite sen bar det av till Hovet där det var hockeyturnering med jobbet. Det var inte allt för roligt men helt okej faktist kul att träffa folket iaf.

Nu ligger jag bara i sängen och tar det lugnt har gjort illa knät. Va i Flottsbro och åkte snowboard för första gången den här vintern men som vanligt ska jag göra illa mig så nu kan jag knappt gå. Hoppas att det blir bättre snart.

I morgon åker jag till Uppsala igen ska bli riktigt kul..

Dags för en film och sen sova.
PUSS & KRAM / KAKISSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kan du köra mig dit jag vill :P ;) Hihihi

2009-03-01 @ 21:06:11
URL: http://lillasyster89.blogg.se/
Postat av: rebecca

mig med :D

2009-03-03 @ 14:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0