...

Ligger i sängen och ska plugga lite och sen sova.

Bion var riktigt bra faktit och jag hade det kul med morsan de va länge sen vi gjorde något tillsammans så det känns bra att vi äntligen gjorde något. Jag har hunnit med att städa rummet idag känns jätte skönt speciellt med en ny bäddad säng.

Jag vet att jag över driver och kanske inte alls borde reagera som jag gör det var ingen stor grej du ljög om det är bara själva grejen och att det hänt förut gör det lite svårare. Jag blev bara väldigt besviken hoppas att du förstår. Du är en viktig del i mitt liv en vän som jag inte kan klara mig utan. Se nu till att bli frisk och gör inget dumt...

GOD NATT SOV GOTT / KAKISSS

Kommentarer
Postat av: Onkel

Jag vet att i stridens heta så känns allt mycket värre än vad det igentligen är.Men jag vet jag gjorde fel mot dig och det var inte rätt.Jag hoppas du förlåter mig och att vi kommer vara vänner länge.

Med din hjälp kanske jag blir frisk fortare :)

2009-02-27 @ 14:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0