=)

Denna vecka har gått jätte fort trotts att dagarna i skolan har varit långa men ska inte klaga för nu är det äntligen lov och jag har förhoppningsvis klarat VU2 provet.

Idag skrev vi då VU2 provet och hade självskydd alltid lika kul speciellt med alla grepp man får lära sig inte för att det var så mycket nytt men de är ju bra att öva på det. Kul var det att använda batongen igen hihi. Jag har även jobbat idag och det är som vanligt väldigt trevligt sällskap och riktigt kul. Men mindre kul när en färgestadssnubbe kom fram och krama mig men det bästa var nog när kärringen kysste Tobbe HAHAHA =)

Är ledig i morgon så de blir att sova ut för att sedan åka och träffa Tobbe och Tobbe. Senare på kvällen blir det att jobba på KGB igen det ska bli jätte kul hoppas att det blir mycket folk och ett jävla liv...

BARA SÅ DU VET KAN JAG INTE SLUTA TÄNKA PÅ DIG <3

Nu är det dags att sova
GOD NATT SOV GOTT / KAKISSS

Kommentarer
Postat av: A8

Hehe inte smakade hon bra heller ;) . Men killen som kramade dig han var ju jätte gullig tror du gillade det lite

2009-02-20 @ 09:42:12
Postat av: Kakan

Haha nej han var bara för äcklig...

2009-02-20 @ 13:17:40
URL: http://kakisss.blogg.se/
Postat av: Tess <3

Hej minälskade lillasyster <3 förlåt för att jag var lite grinig på matchen men är så mkt som händer just nu i livet :( så det var absolut inte meningen att du skulle bli ledsen om du blev det,absolut inge illa menat älskling! ville bara passa på att säga att jag också har skaffat en blogg :) det heter Sweetytesss.blogg.se :) skapade den idag så har inte hunnit skriva så mkt men ska fixa den :) puss puss puss puss älskar dig mest min underbara lillasyster <3333

2009-02-21 @ 15:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0