...

Då var denna helg över. Det har värkligen varit en underbar helg. I fredags var jag som sagt bara hemma gick och la mig ganska tidigt för att gå upp och jobba i Lördags. Jobbade på träningsmatchen mellan Djurgården - Sirius. Det var faktist riktigt kul men hade ju trevligt sällskap. Efter jobbigt åkte jag till Uppsala riktigt trevligt var de. Åt god mat drack lite vin, satt och pratade och kollade på film. Tack för en underbar Lördag det var otroligt mysigt. Åkte hem från uppsala vid 2 tiden och möta mamma i Tumba. Vi åkte och handlade mat sedan var det dags för mig att städa hela huset inte alls kul men skönt att ha de gjort och de är såklart värt pengarna. Träffade Nicki en snabbis det är alltid lika kul eftersom vi inte ses så ofta och nu sitter jag och kolla på Beck samtidigt som jag pluggar. Snart ska jag gå och lägga mig det blir en tidig morgon imorron eftersom vi har VU2:an i skolan. Får även veta om jag klarat VU1:an i morgon det ska bli intressant hoppas verkligen att jag klarat det. Men nu ska jag ta och göra mig i ordning och hoppa ner i sängen.

GOD NATT SOV GOTT / KAKISSS

Kommentarer
Postat av: rebecca

håller tummarna för dig att du klarat provet :)

2009-02-16 @ 00:23:31
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0