....

Allt känns faktist riktigt bra idag men klart att jag saknar tommy väldigt mycket men tror att jag kan lyckas komma över honom. Men jobbigt att han aldrig kan vara rak på sak och säga vad han vill. Jag tror att jag verkligen har bestämt mig nu det får göra ont men det går över med tiden. Så länge jag har mina vänner kommer jag att klara mig med både lycka och sorg. Tommy betyder så otroligt mycket för mig och jag älskar honom men det känns som om vi har haft vårat. Jag är glad över den tid vi haft tillsammans det har varit helt otroligt underbart. Massa kärlek och lycka till dig du kommer alltid att vara en del av mig.

Kommentarer
Postat av: A8

Hej vännen vill du prata så finns det vänner som lyssnar det är bara att höra av sig, kram

2009-02-10 @ 06:44:53
Postat av: rebecca

du vet att jag finns här för dig om det är någonting! :) & jag vet att du kommer kunna gå vidare. Du har mig :) .. din lillasyster :D!



puss&Kram din skumbanan :D

2009-02-13 @ 14:25:53
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0