....

Lördagen gick väldigt fort städade mitt rum gjorde mig sen i ordning och blev hämtad. Åkte sen till tobbe och sa hej då eftersom han nu har flyttat ner till sin tjej i nyköping. Sen bar det av till Tyresö där jag pluggade ett tag och sedan käkade. Kvällen spänderade jag på KGB där jag fick testa på att jobba i dörren och sedan i garderoben. Väldigt kul var det och trevligt sällskap är alltid ett plus.

Somnade inte förns halv 8 på morgonen eftersom jag låg och grublade över hela tommys och mitt förhållande och vad det var som gick fel men inte har jag kommit på något vettigt heller är kanske dumt att tänka så mycket eftersom det gör mig väldigt ledsen men sånna saker händer ju i livet och det är något man måste lära sig att komma över. Det kommer att ta väldigt lång tid för mig att komma över det och gå vidare men en sak vet jag och det är att jag alltid kommer älska tommy han kommer alltid att finnas kvar inom mig. Han är någon jag aldrig kommer att kunna släppa helt.




Kommentarer
Postat av: A8

snygg tröja

2009-02-09 @ 12:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0