Känner mig helt tom det var verkligen som om du försökte döda mig med dina ord. Vet inte vad jag mer ska göra för dig för att det ska bli bra. Jag försöker hela tiden och lägger ner all min tid och energi på att det ska funka men ändå så blir det så här. Jag behöver lite respons från dig. Jag vet att du har de svårt med vissa saker men varför inte säga som det är på en gång och inte ta massa omvägar och göra situationen värre. Jag orkar inte allt står inte heller ut med allt. Vi måste göra det här tillsammans om det ska funka.

Jag älskar dig och det vet du jag vet även att du älskar mig så varför ska vi då tvivla och inte satsa och bara släppa allt för en skit sak som går att lösa?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0