Helgen

Helgen har varit mysig och trevlig som vanligt i fredags var jag ledig från skolan så var hemma och tog det lugnt tills jag skulle åka till älvsjö och möta älskling för att sen bli upplockad av hans morsa. Vi åkte hem till tommy och käkade middag. Sen var det dags för hans hockeyträning. Har aldrig sätt han spela hockey så tycket att det var på tiden att jag gjorde de så jag åkte med och kolla på när han träna. Kul var det men jävligt kallt.



Eftersom att tommy jobbade i lördags låg jag bara hemma hos honom och kollade på film tills han kom hem. När han kommit hem käkade vi lunch och bakade en sockerkaka som vart jätte god. Vi kollade på massa filmer och sen vart de en stund i bastun jätte varmt men mysigt.

Söndan var också väldigt lugn jag pluggade lite och sen åkte jag  hem och älskling åkte iväg och spela innebandymatch. Medans han var borta passade jag på att limma upp fler blommor på väggen så nu är jag nästan klar med rummet har fått mina gardiner också är väl ganska nöjd med dom fat de får duga tills efter jul då jag får nya. 




Ett litet smakprov på hur en del av väggen ser ut


Hoppas ni också haft en trevlig helg. 




 

Kommentarer
Postat av: Marre

thihi :)

2008-11-24 @ 22:42:41
URL: http://lillasyster89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0