Uppdatering

Äntligen hemma efter jobbet. Fick jobba själv idag för första gången de va väldigt spännande eftersom jag stod vid sektionen bredvid hemma klacken men det var hyfsat lugnt ikväll som tur va. Skulle ha två ordningsvakter vid min sektion men dom var väl inte så hjälpsamma tyvärr.

Några killar hjävlades med mig idag när jag bad om biljetten men de visade sig att de var publikvärdar som passa på att gå på matchen när dom var lediga men hur fan ska jag veta att dom jobbar med oss när jag aldrig sett dom förut. Jävligt irriterande när dom står och tror att dom är skit tuffa, roliga och får mig att tro att jag är en idior istället för att säga somd et är från början. Enligt mig är dom själv idioter och största töntarna...

Djurgården vann iaf med 4-2 mot Timrå =) Grattis grabbar




Nu ska jag kolla på någon film och käka frukt. Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0