Uppdatering

Nu har jag gjort klart ett helt kapitel i matteboken och det var de sista nu är det bara repitera lite inför provet på torsdag jag har också nästan skrivit klart opponeringen som också ska va klar till torsdag och det känns som om det kan gå riktigt bra så hoppas på bra betyg. De värsta är att man måte prata in för en okänd människa men det ska nog gå bra hela klassen behöver inte sitta och lyssna och det är skönt.

Mår riktigt konstigt hade skit ont i huvudet men de har gått över nu krampar det i magen och känns som om jag ska spy vill inte bli sjuk igen måste verkligen vara i skolan dom här sista dagarna ska göra en viktig intervju i morgon och sen är det dags att börja spela in våra film om Romeo och Julius.

Åker till farmor på torsdag natt det ska bli kul var ett bra tag sen jag var där men nu fyller farmor år och man måste ju ta vara på den tiden man har kvar med henne. Tyvärr minns hon inte så mycket men det betyder mycket för mig att vara hos henne eftersom vi inte ses så ofta pga avståndet.

Men nu ska jag mysa med älskling och hoppas på att jag somnar tidigt ikväll så jag orkar upp i morgon.

God natt Sova gott
Puss & Kram ses på stan



Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0