Tomhet

Ligger i sängen känns ganska tomt här ekar gör det också så hoppas att morsan syr gradinerna fort så dom kan fylla ut det toma utrymet jag har kvar. Önskar att Tommy hade varit här så jag iaf hade haft någon att prata med men får krama min nalle istället.

Mormor jag saknar dig vill att du ska komma tillbaka och vara barnvakt åt mig som du var när jag var liten. Vi spelade alltid bilspelet och skrattade åt dina roliga sätt att svära för att du inte vann. Du och Sven sov alltid på soffan när jag och Marre sov över hos er så vi fick dela på sängen men minns en gång då vi alla 4 sov i sängen va mysigt det var men väldigt trångt. Kommer aldrig glömma alla roliga saker vi gjort tillsammans dom minnerna snurrar runt i huvudet hela tiden. Hoppas att du har det bra nu och att vi ses igen.

Nu ska jag ta och kolla på höök och sen sova ska till skolan tidigare i morgon för att jag och Malin har 2 uppgifter vi måste göra klart.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0