Söndag

Äntligen är mitt rum så klart att man kan sova där inne ska blir skönt att sova i sin egna säng igen. Va på ikea igår med morsan och handlade lite schyssta grejer till rummet vart as snyggt. Morsan tycker att mitt rum ser ut som ett som är med i en designtidning =P Haha. Jag är iaf väldigt nöjd med det.

Var ute med älskling och hans killpolar igår  va på några skumma ställen i gamlastan men kul vart det skönt att kunna umgås med hans polare nu har varit lite problem med de tidigare.

Idag har jag städat hela huset och tagit bort alla mina grejer från morsan arbetsrum där jag sov. Ska plugga matte sen måste verkligen bli klar med den innan jul annars vet jag inte vad jag gör.

Nu har jag inget mer att skriva för stunden ha en trevlig kväll.

JAG SAKNAR DIG MORMOR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0