Skolan

Sitter i skolan och har Svenska C var bara jag här så fick jobba med mitt fördjupningsarbete så jävla tråkigt men de ska vara klart snart och jag har inte ens börjat så de är lika bra att ta tag i de.

Har skolfoto idag Haha skolan är lite seg men de är ju sista gången man gör sånt så de kan bli kul vårat spexfoto kommer nog bli helt galet men men jag och Malin kommer iaf äga =)

Det blir en runda inne i stan med älskling efter skolan ska bli kul att umgås lite med honom känns som om vi inte har hunnit ägna någon större tid åt varandra även om vi träffas ofta. Är så mycket runt om kring hela tiden =(

Det blir nog en liten uppdatering senare om jag hinner ha en bra dag Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0