Måndag

Var hemma idag hade någon sorts idrottsdag i skolan men eftersom jag inte var i skolan på hela förra veckan hade jag inte anmält mig till någon aktivitet så hoppade över det idag. Istället har jag städat hela huset, satt upp några blommor på väggen och pluggat matte så lite nytta har jag ändå gjort idag.

I morgon är det skolan igen BLÄ längtar inte alls har varit skönt att vara hemma. Är fortfarande inte riktigt frisk men blir inte bättre av att ligga hemma och tycka synd om sig själv.

Det är lite mer än en vecka sen vi begravde mormor. Det känns fortfande konstigt att hon inte finns kvar i livet men för mig finns hon fortfarande kvar innom mig och det kommer hon alltid att göra. Det är fortfarande svårt att prata om saker som påminner om henne utan att få tårar i ögonen ibland kan man inte ens titta på en film med någon sorglig scen utan att börja gråta men det hör nog till. Det är ju som sagt bra att gråta och skönt är det också tycker jag.

Jag saknar dig mormor jätte mycket <3

Nu ska jag ta och kolla på en film och sen försöka sova så jag orkar upp i morgon.

SOV GOTT / Kakisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0