Helgen

I fredags åkte jag och älskling hem till honom i Järna. Det var jätte mycket strul med tågen så det tog längre tid än vad vi tänkt oss vi vart iaf hämtade av hans morsa. Skönt att slippa åka bussen och gå längs vägen i mörkret och regnet. Älskling åkte iväg och spela hockey med sin ena brorsa och hans kompis så jag var kvar och kollade på idol med hans andra brosas, morsa, hennes man och hans dotter super mysigt var de =)

Gick up tidigt på lördagen för att tommy skulle ivåg ch jobba och jag skulle käka frukost med honom men gick la mig igen och kollade på Jalla jalla och sov en stund pluggade lite matte också. Sen vart det dags att baka pepparkakor med danne och rebecka. 

Det vart en tidigt morgon på söndagen också eftersom älskling hade bandymatch och jag skulle hem. När jag kom hem gick jag å la mig och sov en stund till sen gjorde jag mig i ordning och åkte till centrum med mamma och möte tommy, köpte skor. Efter de åkte vi till tullinge kyrka och tände ljus för mormor, Sven, morfar och Clas.

Sen vart det en hel dag med massa film och Andra avenyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0