....

Ligger i sängen nu och ska snart sova ska läa igenom opponeringen så jag vet va de är jag ska säga imorgon hoppas att det går bra jag är själv nöjd med det jag skrivit men ska våga prata också. Det är nog det värsta jag vet att prata in för andra men bara att öva det är något jag kommer att göra varje dag senare i livet.

Mår fortfarande illa och det krampar i magen men har iaf käkat middag och inte spyt så det är ett bra täcken. Så det blir absolut skola i morgon. Hoppas verkligen att jag klarar matte provet i morgon det skulle vara underbart men jag har väl inte sådan tur.

Ska träffa älskling i morgon också måste passa på att umgås eftersom jag åker till farmor över helgen och snart åker han utomlands kommer blir jobbigt att vara utan honom men de är sånt man måste klara av. Det är bra att sakna har min mamma lärt mig och skönt är det också för då vet man verkligen att man älskar den man saknar, sen när man ses igen är man den lyckligast i hela världen.

Nej nu ska jag ta tag i mig själv och plugga lite och sen se till att jag somnar så att jag orkar upp i morgon.
 
Puss & Kram / Kakisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0