....

Hade studiedag ida så har legat hemma i soffan och latat mig pluggade lite matte också så lite duktig har jag iaf varit idag. Va och simma med syrran och Becka ockå blev 1 timme bara eftersom det var så sjukt mycke människor men det är skönt att komma igång igen.

Har ringt pliktvärket och snkackat om mina knän så nu blir det ingen mönstring på onsdag. Skönt men tråkigt har längtat efter mönstringen sen jag var 15 och det har alltid varit min dröm att göra lumpen men jag kommer inte klara av det och vill gärna kunna gå hela livet ut.

Nu är äntligen taket målat så nu kan man hoppas på att tappeterna kommer snart så att man kan flytta in igen. Fast det är väldigt mysigt att sova här nere i skåpet men lite ensamt när inte älskling är här.

Dags att sova nu det blir en lång dag i skolan i morgon
 
God natt, Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0