....

Kom hem från festen klockan 5 på morgon efter 3 timmars tid utomhus för att några vägrade att gå till tåget och kom inte med i taxin för att dom var fulla och sedan kom polisen för att ta hand om vissa som var allt för fulla. Tommys batterier tog slut så vi kunde inte ringa någon taxi men träffade en väldigt trevlig snubbe som ringde åt oss och äntligen var vi på väg hem. Det blev en resa på 575 kr de är inte billigt alls att åka taxi tyvärr.

Vaknade vid 9 och kunde inte somna om lagom segt när man ska jobba på matchen mellan Djurgården - Frölunda. Det blev ett litet äventyr många tjuriga människor och speciellt många som vägrade att visa biljetten så jag fick lite hjälp av ordningsvakten när jag nästan vart nerputtad för trappan. Men man lär sig alltid något nytt på jobbet och jag längtar tills jag får jobba som riktigt väktare på fotbollsmatcherna det ska bli kul. Trevligt att få jobba med Tony =)

Idag har jag bara legat hemma mår inte alls bra ont i hela kroppen och är helt slut. Var och lämnade tapetboken idag också så har bestämt att jag ska ha en tapet som är silvrig med svarta sametsblommor men ska klippa ut blommerna eftersom jag har målat väggen och farsan vägrar att brespakla väggarna och jag själv orkar inte för det är ett jävla jobb och sen är det inte hålbart till 100 %

Nu ligger jag och väntar på att älskling ska komma hem efter matchen så vi kan käka och kolla på andra avenyn.


Ha en trevlig kväll
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0