Äntligen fredag

Jobbade igår kul va de nu har man provat på lite nya saker men att stå vid en grind precis vid isen och bara se till att rätt personer går in och ut va ju inte de roligaste kallt som fan. Men de va ju ett tag sen jag jobba så de va kul iaf. Det blir att jobba på måndag också hoppas att djurgården vinner den matchen då.

I helgen blir det nog bara att ta det lugnt plugga lite och sen va hemma hos älskling. Ska bli skönt att åka ut till järna och bara slöa och spela fifa09 =)

Nu är det 2 veckor sen begravningen så det blir nog en sväng till kyrkan senare idag och tända lite ljus och kanske lägga dit nån blomma.

Det är konstigt vad man kan sakna någon den känslan är oerhört jobbig om man vet att man aldrig träffar den personen vid liv någe mer. Men en sak vet jag och det är att hon fortfarande finns kvar i mitt huvud och hjärta.

Min älskade mormor <3 Du är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0