Helgen

I fredags var jag ute hos älskling sov jätte länge och låg hemma och kollade på film skulle ha åkte skridskor men blev aldrig så för bussarna går så tokigt där ute. Käkade tacos med hans familj sen åkte Fredrik och älskling på hockeyträning. Jag stannade kvar hemma och snackade med hans morsa ett tag och sen satte vi oss framför tv och kollade på filmen angel. Den var väldigt bra synd att det var sånt dåligt slut bara. Sen kom älskling och han brorsa hem igen vi fortsatte att kolla på film. Sen var det dags att sova.

I går blev de att gå upp hyfsat tidigt för att vi skulle åka till älsklings mormor. Det var faktist ganska trevligt satt och fikade och snackade massa. Sen åkte vi hem till mig och kollade på Twilight. Den var jätte bra men som sagt boken är bättre och det tycker jag är synd men hoppas att det blir 2 filmer till sen eftersom att jag har läst dom bäckerna också =)
Käkade tacos igen HAHA men gott är de så det gör inte så mycket. Kollade på en till film men älskling somna som vanligt.. Sen var det dags för mig att träna de som är så jävla tråkigt det är verkligen terapi... Hoppas att jag kan få sluta med rehab snart.

Idag blir det nog att bara ta de lugnt som alla andra dagar eftersom älskling bara sover. Men ska försöka att hjälpa mamma med lite saker och sen gå över till min syssling som fyller år idag men det ska jag passa på att göra när älskling är och spelar bandymatch..

Grattis min ängel <3

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

tack så mycket sötnos <3

2008-12-21 @ 17:22:13
Postat av: Tony

tack för din kommentar gullrumpa :)

Hoppas du får en trevlig jul och ett trevligt nyårsfirande (:

Ha det så bra :) <3 ses till nästa termin :D

2008-12-23 @ 11:45:47
URL: http://tonymikael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0