<3

Har varit en ganska skön dag hoppade över de två första lektionerna orkade verkligen inte gå upp. Åkte till skolan och gjorde matte prov det gick bra så nu har jag snart G efter några små kompleteringar det känns jätte skönt. Hade inga fler lektioner efter det så åkte till min sysslings skola och kollade på någon film. Gick sen ner till Tullinge centrum och köpte lite fler gravljus och lite att äta. Vi missade bussen precis så bestämde oss att gå till Tullinge kyrka istället var riktigt kul faktist märktes inte att det var sånt äckligt väder. Efter en liten omväg och förvirring kom vi fram till kyrkan tände några ljus och sen tog vi bussen tillbaka till Tullinge. Tog sen bussen till Tumba och jag köpte några julklappar och Min sysslings mamma handlade lite mat sen tog vi bussen hem till skäcklinge och nu sitter jag framför tv och kolla på singing bee är nog ett utav det tråkigaste programet som finns ska nog ta och sätta på en film snart och hoppas på att tiden går fort så älskling kommer hem snart. Ska bli så skönt att träffa honom..



Kommentarer
Postat av: Sysslingen ;)

en riktigt bra dag asså<3

2008-12-19 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0