:/

Det var ett tag sen jag skrev har inten riktigt haft tid lr ork att göra de.

Var i Gävle i lördags och jobbade djurgården spelade mot brynäs. Det var hyfsat lugnt trodde att det skulle vara värre men det var väl lite stökigt under vissa perioder men det var inte så farligt. Jag är faktist stolt över mig själv att jag ens klarade av att vara där efter allt som har hänt. Känns skönt att jag klarade det. Tack för att du finns där och stöttar glöm inte att jag finns där för dig också.

I går var det glöggfest som vanligt morsan och farsan hade massa människor här det var lite långtråkigt men Frida var ju här så det var kul trevligt att få träffa henne igen det händer ju inte allt för ofta.

Idag var det bara en kort dag i skolan började 12.10 med att kolla på en film och slutade vid 13.30 känns ju så nödvändigt att åka till skolan för att kolla på en film det kan jag göra änu bättre hemma. Men men man åker ju dit för närvaron som är ganska dålig från min sida just nu.

Hur ska man klara av alla dessa motgånger kändes som om det räckte när mormor gick bort men nu är det farfar också det tar aldrig slut. Inte er man fram emot att gå till skolan heller efter den skiten som hänt men tyvärr så är man ju tvungen. Vill bara att allt ska ta slut nån gång så man kan vara den glada och lyckliga lilla tjejen igen istället för den som alltid är lessen.

Här tog det slut kanske skriver mer om jag kommer på något men det märker ni.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: A8

A8 och A10 tackar för ett bra jobb i lördags och säger bara att vi är stolta att ha en gruppmedlem som du glöm inte att vi alltid kommer att stötta dig i våt och torrt

2008-12-15 @ 16:16:34
Postat av: rebecca

kakan, man orkar inte hur mycket som helst. Men du verkligen kämpar.

glöm aldrig att du kan vända dig till mig om de är något. <3

2008-12-15 @ 23:51:33
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0