Torsdag

Sitter i skolan och har Svenska har precis haft ett möta med dom i gruppen och lärare eftersom dom skickade ett mess till mig i tisdags och sa att jag inte fick vara med i gruppen längre för att jag var sjuk... Känns bra att man blir tvingad att vara med i den gruppen när man inte ens känner att man är välkommen. Dom ska vara mina vänner men tydligen inte. Fattar inte hur vissa tänker. Speciellt inte en viss person som ska föreställa min bästa kompis.. Vart har riktiga du tagit vägen?

Har iaf Tony och det känns skönt. Tack för att du stöttar mig och altlid finns där.. Du är bäst <3

Älskling ringde mig inatt känns skönt att få prata med honom även om han är så långt bort känns det som om han är nära han finns ju inom mig. Börjar sakna honom väldigt mycket nu önskar att han var hemma och höl om mig känner att jag behöver honom nu. Men inte så långt kvar tills han är hemma igen. LÄNGTAR JÄTTE  MYCKET...
Älskar dig mest av allt min hjärta <3


   

Det är du och jag för alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0