Plugg

Ligger i sängen och skriver på mitt tal till pappa det går hyfat bra men nu har jag tyvärr slut på ideer. Men jag kommer nog hinna bli klar tills på fredag. Då men blir tvungen att hålla de här jävla talet inför klassen jag som hatar att prata in för andra. Men jag ska försöka tänka på de en vän sa till mig att dom jag pratar för tycker att jag är bäst och att jag är deras idol eller att jag helt änkelt bara är bättre än vad dom är.

Älskling ligger och sover bredvid mig, som vanligt så somnar han alltid när han är här. Men gu så söt han är =)

I love you baby <3


Men nu ska jag iaf fortsätta plugga och hoppas på att talet snart blir klart.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0