Jaha

Jobbade med Tess idag det var verkligen jätte kul och vi lärde verkligen känna varandra idag. Hade riktigt kul när vi jävlades med Tobbe  HAHA.  

Vart hämtad utan morsan i centrum på vägen hem berätta hon att farfar inte alls mår någe bra och får morfin för sina smärtor för att han inte ska lide vilket är bra men jag vill inte att han också ska dö. Önskar bara att jag hade fått mer tid med honom känns inte riktigt som om vi haft den bästa kontakten man han är iaf min farfar och jag älskar honom för den han är.

Vet inte hur allt ska gå så himla mycket just nu. Känner att jag skulle behöva komma bort från allt som har med livet att göra och bara slapna av och glöma allt för en stund. Vill så gärna att älskling ska komma hem så jag slipper sakna honom så mycket. Men vet att han har det kul där borta och det är han värd efter allt som hänt den senaste tiden.

Ska nog kolla på en film snart och försöka sova för imorgon är det dags att träffa sjukgymnasten.

Sov gott


Kommentarer
Postat av: A8

hmm tror du att han tycker det

2008-12-12 @ 01:31:25
Postat av: A10

Är det inte taskigt att retas med Chefen?

2008-12-15 @ 18:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0