hmm :/

Ligger i sängen med världens värsta huvudvärk har tagit mina migrän tabletter men det hjälper inte. Vet inte alls hur jag mår längre känner mig helt upp och ner.

Skickade ett mail till min chef idag så får se om jag jobbar kvar eller inte. Känns jävligt synd faktist det var verkligen rolig att arbeta där trivs jätte bra och man lär sig något nytt varje dag hoppas verkligen han och jag kan lösa mitt problem.

Ska försöka förlänga till mitt tal jag har skrev om pappa när jag gick i ettan så jag slipper skriva ett helt nytt. Jag är inge vidare bra på att skriva så får se hur det går. Hoppas iaf att jag kan få lite bättre än g den här gången har fått lite olika förslag av min lärare.

Men nu ska jag ner och prata med morsan och sedan plugga lite om jag inte dör av huvudvärken annars ska jag sova och hoppas på att älsklings träning är slut så vi kan prata =)

Förlåt för att jag är så dum ibland älskling. Du vet att du är allt jag har och jag älskar dig mest av allt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0